.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه عضو یک خانواده در قائمشهر براثر گازگرفتگی جان باختند
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر از مرگ سه عضو یک خانواده در این شهرستان خبر داد وگفت: این افراد اهل جنوب ایران و مسافر بودند که براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
سه عضو یک خانواده در قائمشهر براثر گازگرفتگی جان باختند

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی روز سه شنبه افزود: حدود ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، مبنی بر گاز گرفتگی سه نفر از اعضای یک خانواده در یک ویلای مسکونی در شهرستان قائم شهر، بلافاصله ماموران پاسگاه بالاتجن به همراه عوامل اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

 

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد پدر، مادر و دختر خردسال عضو این خانواده که اهل جنوب کشور و مسافر بودند در این حادثه بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

 

فرمانده انتظامی قائمشهر ادامه داد : با هماهنگی قضائی اجساد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شدند.

 

طبق بررسی های صورت گرفته گاز گرفتگی افراد غیر بومی و گردشگر بیشتر در خانه های استیجاری در مازندران است که استانداردهای گاز کشی به خوبی رعایت نشده و به حد کافی مسائل سلامت مسافران مورد توجه قرار نمی گیرد.

 

از طرفی از آن جایی که همواره کارگران غیر بومی در ویلا سازی های مازندران مشغول به کار می شوند و معمولا اقامت آنان در اتاق هایی که فاقد لوله کشی گاز استاندارد بوده و بیشتر از کپسول و یا پیک نیک های گازی برای گرما و پخت و پز استفاده می کنند، دچار حادثه مسمومیت و گاز گرفتگی می شوند./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.